رام گوشی

رام های مختلف گوشی و تبلت

رام گوشی

رام های مختلف گوشی و تبلت

۱۶ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی
  • ۰
  • ۰
دانلود

لینک و پرداخت دانلود * پایین مطلب *

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش )

تعداد صفحه :34

فهرست:

مصارف عمده پرلیت

هیدروپونیک

قطعات ساختمانی

عایقهای پرکننده بنایی

پوشش های سقف

مصرف پرلیت در گل حفاری

داروسازی

استانداردها

بازیافت

مصالح سبک

مقدمه :

پرلیت به دلیل چگالی کم، رسانایی ضعیف، خنثی بودن، غیر قابل احتراق بودن، سختی کم، درخشندگی خوب، قابلیت جذب و مقاومت (نسبت به سایر اگرگات ها نظیر ورمیکولیت) در صنایع مختلف به کار می روند. گرچه بیشتر مصارف پرلیت به صورت منبسط شده است ولی برخی مواقع از پرلیت خام نیز بسته به مشخصات فیزیکی و شیمیایی آن در صنایع ریخته گری، ساینده ها، سنگ های تزئینی و به عنوان منبع سیلیس استفاده می شود.



دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی
  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه81

فهرست مطالب

ترکیب شیمیایی آلاینده&zwnj ها نحوه تشکیل ذرات غبار طبقه&zwnj بندی آلاینده&zwnj ها بر حسب حالت ماده ذرات آلاینده&zwnj ها طبقه&zwnj بندی ذرات آلاینده&zwnj های گازی دود غلیظ دود ناشی از خاکستر دود

دمه کلی

منظور از آلودگی ورود عناصر و ترکیبات تازه به محیط و یا تغییر نسبت عناصر و ترکیباتی است که در ساختار طبیعی محیط شرکت دارند. مثلا سرب در ترکیب طبیعی اتمسفر وجود ندارد، ورود آن در اتمسفر ، نوعی آلودگی است. CO2 ترکیبی است که با نسبتی مشخص در ترکیب اتمسفر شرکت دارد. افزایش نسبت این ترکیب در جو ، نوعی آلودگی تلقی می&zwnj شود. خطرناکترین آلودگیهای محیط ، ناشی از کاربرد موادی هستند که بشر در طول یک سده گذشته و بویژه در بیست و سی سال اخیر به منظور مبارزه با حشرات ، بیماریهای انگلی گیاهان و همچنین حشرات ناقل بیماریهای حیوانی و انسانی بکار برده است.

همچنین استفاده اسراف آمیز از سوختهای فسیلی ، کاربرد مواد شیمیایی بسیار متنوع در صنعت استخراج و تصفیه فلزات و صنایع دیگر بویژه آزمایشهای اتمی در جو زمین ، عناصر و ترکیبات جدیدی را وارد محیط کرده&zwnj اند که قبلا اکوسیستم طبیعتمامی آلاینده&zwnj های هوا را می&zwnj توان بر اساس منشاء ترکیب شیمیایی و حالت فیزیکی&zwnj شان طبقه&zwnj بندی
نمود. این طبقه&zwnj بندیها برای تنظیم بحث و بررسی در زمینه



دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی
  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:71

فهرست مطالب

نیایش مقدمه پیشگفتار فردوسی کیست ؟ حماسه

حماسه وآرمان گرایی در آن :

مفهوم حماسة&zwnj ملی

زن در اساطیر کهن :

روز زن زناشویی به شیوة&zwnj پهلوانی نمونة&zwnj زیبایی زن درشاهنامه سخن اول

زنان حماسه ساز شاهنامه :

فرانک :

رودابه بارداری رودابه وزادن رستم تهمیه گرد آفرید

کتایون :

معرفی دیگر زنان شاهنامه به ترتیب الفبا

آرزو :

ارنوار :

آزاده :

آزرمیدخت :

به آفرید :

پوراندخت :

جریره :

خورشید :

سپینود :

سودابه :

شیرین :

غول :[1]

گردآفرید :

گردیه :

گلشهر :

ماه آفرید :

مالکه :&zwnj

سخن آخر :

فهرست منابع و مآخذ :

این تحقیق محصول تلاش دو ماهة&zwnj من ودوستان عزیزم درگروه ادبیات بوده وما کوشیده ایم تحقیق را متناسب با درک ودریافت نوجوانان ارائه دهیم به همین علت از افراط درساده نویسی پرهیز کرده وخواسته ایم بین نثر ما و شعر فردوسی هماهنگی باشد. تاجایی که توانسته ایم به سبک وشیوة&zwnj استاد طوس نزدیک شده ،به لحن حماسی وزبان پارسی پرداخته ایم واز آوردن واژه های سطحی وبیگانه دوری گزیده ایم مگر در مواردی که ناگزیر بوده ایم واین مواردچنانکه درکل شاهنامه اندک است دراین تحقیق نیز از تعداد انگشتان در نمی گذرد.همچنین درگزینش شعرها علاوه برسادگی وزیبایی وظرافت شاعرانه درکلام استاد طوس به آن بخش هایی که نوجوانان بتوانند با شعر فردوسی رابطة&zwnj حسی برقرارکنند نیز توجه داشته ایم برای مثال : سرود دلبستگی پهلوانان به همسران ومادرانشان برای یک نوجوان حائزاهمیت بسیار است .درگزینش نمونه هایی از شعرها،برای پرهیز از دراز گویی واطناب کلام،ابیاتی را که درسیر وقایع نقشی نداشته حذف کردیم . وناگفته نماند که ستایش پروردگار وخردورزی پهلوانان راستین .وجه حکیمانه اشعار استاد طوس است که در این نوشته نیز مورد نظر بوده ودرهمه حال کارهای بزرگ با یا د خداوند ویاری او با چاره گری فرد سامان می گیرد ودر آخرامیدوارم این نوشته که حاصل تلاش ناچیز ما درزمینة&zwnj ادبیات حماسی بوده مورد پسند وقبول خوانندگان گرامی واقع شود.


دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی
  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:14

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسأله

اهمیت موضوع

سیر تاریخی تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک که کسب و کار الکترونیک هم نامیده می شود ، به معنای تبادل کالا یا خدمات از طریق ارتباطات الکترونیک است.بیش از 30 سال است که تجارت الکترونیک وجود دارد ، اما آشنایی عموم مردم با این مفهوم به حدود یک دهه اخیر باز می گردد.دو گونه اساسی تجارت الکترونیک وجود دارد : بنگاه اقتصادی با بنگاه اقتصادی (B2B) و بنگاه اقتصادی با مصرف کننده (B2C).در B2B شرکت ها به تجارت با تهیه کنندگان ، توزیع کنندگان و سایر شرکا می پردازند در حالی که در B2C شرکت ها کالا یا خدمات خود را به مصرف کننده می فروشند. با وجودی که عموم مردم B2C را بهتر می شناسند ، از لحاظ سود آوری B2B شکل غالب تجارت الکترونیک است.

مفهوم تجارت الکترونیک با مفاهیم اقتصاد اینترنتی و اقتصاد دیجیتال ارتباط دارد..هر سه این مفاهیم با کانونهای توجه متفاوت ، به کاربرد فناوری های جدید ارتباطی و اطلاعاتی (ICT) در فعالیت های اقتصادی اشاره دارند.اقتصاد اینترنتی به معنای فعالیت های اقتصادی است که از طریق اینترنت یا محصولات و خدمات مرتبط با اینترنت تولید سود (بازدهی) می کنند.از اینرو تجارت الکترونیک پیش از اینترنت ، که در بخش بعدی بطور مفصل شرح داده می شود ، را نمی توان اقتصاد اینترنتی نامید.از سوی دیگر ، برخی فعالیت ها چون ایجاد اتصالات اینترنت برای مقاصد تجاری ، بخشی از اقتصاد اینترنتی است که لزوما تجارت الکترونیک به حساب نمی آید.اقتصاد دیجیتال بر پایه فناوری های دیجیتال از قبیل کامپیوتر ، نرم افزار و شبکه های دیجیتال است.در اکثر موارد اقتصاد دیجیتال همان تجارت الکترونیک است ولی تمام فعالیت های اقتصاد دیجیتال تجارت الکترونیک نیستند.برای نمونه خرید تجهیزات دیجیتال از یک مغازه خرده فروشی یک فعالیت تجارت الکترونیک نیست در حالی که مؤلفه ای کلیدی از اقتصاد دیجیتال به حساب می آید.بنا بر این با وجود اینکه تجارت الکترونیک ، اقتصاد دیجیتال و اقتصاد اینترنتی رابطه نزدیکی با هم دارند ، هر کدام به مفاهیم



دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی
  • ۰
  • ۰
دانلود

این پاورپوینت شامل 30 اسلاید از مبحث مدیریت بحران می باشد این پاورپوینت با پرداخت 3000 تومان قابل دانلود خواهد بود.



دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی
  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:7

فهرست و توضیحات:

تکرار کننده (ریپیتر) چیست

* ارتباط یک طرفه (سیمپلکس) چیست؟

* ارتباط دو طرفه (دوپلکس) چیست؟

روش یک طرفه روشی برای ارتباطات نقطه به نقطه بدون استفاده از دستگاه تکرار کننده است. در این روش برا ی ارسال و دریافت پیام&zwnj های بین دو واحد سیار از بسامد مشابهی استفاده می&zwnj شوده بدین معنی که، ارسال و دریافت هر دو روی یک بسامد مشخص انجام می&zwnj گیرد، همچون ارتباط بین دو واحد سیار خودرویی و یا دورادیوی متحرک دستی با یکدیگر.

چنین چیزی در دستگاه&zwnj های تکرار کننده ی یک طرفه نیز وجود دارد. در این گونه دستگاه&zwnj ها روش کار به این شکل است که، تکرار کننده به بسامد مشخصی گوش فرا می&zwnj دهد و به محض دریافت سیگنالی بر روی بسامد موردنظرشروع به ضیط کامل پیام می کند، پس از آنکه که دریافت پیام پایان یافت، یک زمان سنج خودکارو قابل تنظیم که زمانی را برای فاصله ی بین ارسال و دریافت تنظیم می&zwnj کند، (مثلاً 10 ثانیه) به کار افتاده و پس از اتمام زمان مشخص شده دستگاه شروع به ارسال پیام ضبط شده در حافظهء &zwnj خود بر روی همان بسامد می کند. (به شیوه&zwnj ی قدیمی)



دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی
  • ۰
  • ۰

فهرست مطالب:


مقدمه
دستورالعمل های حفاظتی و ایمنی کارگاه ها
پی کنی
گودبرداری
پیاده کردن نقشه
بتون مگر
قالب بندی فونداسیون
آرماتوربندی
اجرای میلگرد های همبندی متصل به چاه ارت
علت استفاده و فولاد و میل گرد در ساختمان ها و پی
نحوه آرماتوربندی
خم کردن آرماتور
بتون ریزی فونداسیون
سقف

این فایل به مقاله PDF و در 48 صفحه طراحی شده است.



دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی
  • ۰
  • ۰
بررسی

فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 20 صفحه

بهترین فرصت برای درآمد زایی و کسب ثروت با راه اندازی واحد تولید مرغ گوشتی

خلاصه طرح :

کل سرمایه گذاری طرح : 1320682000 ریال

سرمایه گذاری جدید طرح : 1280682000 ریال

سهم الشرکه بانک در مشارکت مدنی : 760000000 ریال

سهم الشرکه نقدی متقاضی : 408072000 ریال

سود دوران مشارکت : 102600000 ریال

ساختمان وتاسیسات : 868702000 ریال

ماشین آلات و تجهیزات : 299380000 ریال

پرسنل : 85476000 ریال

هزینه جاری : 853253000 ریال

استهلاک : 73373000 ریال

ارزش تولیدات : 1134600000 ریال

سود تسهیلات : 5/13 %

عملیات طرح :

شامل:

1ـ ساختمانها و تاسیسات هزینه&zwnj های مورد نیاز طبق جدول شماره 1

2ـ تجهیزات و تأسیسات و هزینه های مورد نیاز طبق جدول شماره 2

3ـ پرسنل شاغل در طرح طبق جدول شماره 3

4ـ هزینه های جاری طبق جدول شماره 4

5ـ تولیدات طرح طبق جدول شماره 7

6 - پیش بینی حساب سود و زیان طبق جدول شماره 8

تامین مواد غذایی مورد نیاز مورد نیاز مردم به خصوص در کشورهای جهان سوم به یکی از مهمترین مسائل آن کشورها تبدیل شده است . با توجه به افزایش روز افزون جمعیت جهان و نیز افزایش سطح بهداشت و کاهش مرگ ومیر و نیاز روز افزون آدمی به مواد غذایی سبب شده است تا بشر به دنبال منابع غذایی دیگر و جدید باشد که یکی از این منابع گوشت طیور می باشد . از مهمترین مسائلی که سبب رشد چشمگیر صنعت پرورش طیور گشته است ارزش غذایی بالای گوشت طیور ، کم بودن افت پس از کشتار ، سالم وبهداشتی بودن گوشت طیور ، قابلیت هضم وجذب بالا ، سرعت رشد سریع ، صرفه جویی در جایگاه و زمین و برگشت سریع سرمایه می باشند .



دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی
  • ۰
  • ۰
دانلود

Taking your car to and from work in the Interior? Why?


دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی