رام گوشی

رام های مختلف گوشی و تبلت

رام گوشی

رام های مختلف گوشی و تبلت

۶۰ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه17

فهرست مطالب

3-کمیته های اجرائی نظام پیشنهادها :

مسئولیت ها

1-کمیته عالی راهبری بهره&zwnj وری :

5-لیست شناسنامه مسائل واحدها :

4-تیم های مشارکت :

2-کمیتة راهبری نظام پیشنهادها (5s)

تقسیم بندی مسئولیت ها در کمیته های اجرایی دانشجویی :

1-رئیس کمیته

2-مسئول فرهنگی

طرح هدف :

این آئین نامه تلاش دارد با استفاده از این ابزار و ترویج آن مشارکت دانشجویان و اعضای گروه مکانیک را در راستای

1-توسعة فرهنگ مشارکت و استفاده از تجارب و افکار اعضای گروه مکانیک

2-توسعة فرهنگ کار گروهی

3-افزایش کیفیت آموزشی

4-ارتقاء سطح علمی گروه مکانیک

5-بهبود رفاه دانشجویی

6-توسعة امکانات گروه مکانیک

7-ایجاد محیط شاداب آموزشی

8-اهتمام به امور فرهنگی

فراهم آورد .

حدود کاربرد :

پیشنهاد : عبارت است از یک راهکار ، ایده ، یا طرح اجرایی در راستای اهداف تعریف شده که توسط یکی از دانشجویان یا اعضاء گروه مکانیک ارائه گردد .

نظام پیشنهادها :

سیستمی به منظور جمع آوری و بررسی پیشنهادهای اعضاء گروه مکانیک ، تعیین پاداش ، پیگیری اجرای آنها در راستای طرح هدف .

1-کمیتة عالی راهبری بهره وری

ریاست : مدیر گروه مکانیک

اعضاء : نماینده ای از اساتید ، نماینده ای از روسای کمیته های اجرائی دانشجویی .

2-کمیتة راهبری نظام پیشنهادها :

ریاست : معاون گروه مکانیک با نمایندة تام الاختیار مدیر گروه

اعضاء : نمایندة اساتید ، روسای کمیته های اجرایی دانشج



دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی
  • ۰
  • ۰
دانلود

روشهای مختلفی برای حمل بتن از محل ساخت تا مصرف، معمول و متداول است. هریک از روشهای حمل دارای محاسن و معایبی می&zwnj باشد و انتخاب هریک از آنها بستگی به شرایط پروژه، مشخصات مصالح متشکله، میزان و حجم بتن، زمان حمل و بالاخره شرایط آب و هوایی محل ساخت خواهد داشت.

انتخاب روش حمل باید چنان صورت گیرد که در فاصله زمانی حمل، نسبت آب به سیمان، اسلامپ، میزان هوا و نهایتاً یکنواختی بتن، دستخوش تغییرات قابل ملاحظه&zwnj ای نگردد. در انتخاب روش حمل باید به جدا شدن مواد از یکدیگر، آب انداختن و یا داخل شدن مواد خارجی به داخل بتن توجه خاص مبذول گردد. حتی&zwnj الامکان باید محل ساخت بتن و محل اجرا به هم نزدیک باشد تا نقل و انتقال بتن به حداقل ممکن کاهش یابد. بدین لحاظ پیمانکار باید محل ساخت بتن، روش حمل و نقل و نوع و مشخصات ماشین&zwnj آلات حمل را قبلاً به تأیید دستگاه نظارت برساند. در پاره&zwnj ای موارد ساخت بتن در دستگاه حمل کننده بتن صورت می&zwnj گیرد که بعداً بدان اشاره خواهد شد.

وسایل حمل و نقل بتن باید دارای اندازه و مشخصاتی باشند که با توجه به برنامه اجرایی کارها همواره بتوان با ضریب اطمینانی قابل قبول، جریان یکنواخت و ممتد بتن را به محل اجرا تضمین نمود. پیمانکار موظف است در انتهای هر مرحله بتن&zwnj ریزی (در پایان هر قسمت از کار یا پایان هر روز کاری) وسایل حمل و نقل را، تمیز و پاکیزه نموده و آنها را برای مرحله بعدی آماده نماید. وسایل و روشهای مختلف حمل، عبارتند از:

3 5-6-2 کامیون با جام دوار[1]

مقدار دوران و چگونگی اختلاط، هم زدن و تخلیه، باید بر اساس توصیه&zwnj های کارخانه سازنده و زیر نظر دستگاه نظارت تعیین شود. حداکثر زمان برای حمل پس از اضافه شدن سیمان به جام مخلوط&zwnj کن با احتساب زمان تخلیه بتن، نباید از 90 دقیقه تجاوز نماید. چنانچه به علت گرمای محیط، امکان گیرش سریع&zwnj تر بتن وجود داشته باشد، با نظر دستگاه نظارت زمان مذکور تقلیل خواهد یافت.

5-6-2-1 تراک میکسر

ممکن است تمامی مراحل ساخت بتن در تراک میکسر انجام شود. در این حالت پس از وارد شدن همه عوامل متشکله بتن به جام مخلوط&zwnj کن، چرخش جام باید بر اساس توصیه کارخانه سازنده با توجه به مشخصات آن صورت گیرد. در این حالت در شرایط معمولی، جام بایستی با سرعت اختلاط حدود 70 تا 100 دور دوران نماید. چنانچه زمان حمل و تخلیه بیش از زمان لازم برای دوران فوق باشد، در بقیه مدت زمان حمل باید جام با سرعت همزن یا بدون هم زدن حمل شود و قبل از تخلیه بتن درون قالب، 10 تا 15 دور با سرعت اختلاط بچرخد. در این روش ساخت، حداکثر بتن ساخته شده در هر مرحله، نباید از (63%) حجم اسمی[2] تراک میکسر تجاوز نماید.

5-6-2-2 اختلاط دو مرحله&zwnj ای[3]

در این روش عمل اختلاط به مدت 15 تا 30 ثانیه در بتن&zwnj ساز ثابت و بقیه تا تکمیل اختلاط در تراک میکسر انجام می&zwnj شود. مشخصات اختلاط و حجم بتن عیناً مانند بتن ساخته شده در بند 5-6-2-1 است، با این تفاوت که زمان اختلاط در تراک میکسر تا رسیدن به بتنی یکنواخت بر اساس استاندارد (د ـ ت 501) تقلیل خواهد یافت.

5-6-2-3 اختلاط خشک[4]

در این روش مصالح خشک به صورت جداگانه در جام ریخته و آب در مخزنی مجزا و خارج از جام اصلی توسط تراک میکسر تا محل مصرف حمل می&zwnj شود. در محل مصرف آب با فشار از ابتدا و انتهای مخزن وارد جام شده و جام با سرعت اختلاط 70 الی 100 دور می&zwnj چرخد. این روش برای مواقعی مورد استفاده است که نقاط مصرف اجباراً نسبت به منبع اصلی مصالح دور بوده و کار به صورت پراکنده انجام می&zwnj شود. باید توجه داشت که مصالح سنگی وارد شده به جام کاملاً خشک باشد، تا عمل آبگیری سیمان شروع نشود. حجم بتن ساخته شده در هر ساخت، نباید از (63%) ظرفیت اسمی تراک میکسر تجاوز نماید.



دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی
  • ۰
  • ۰
اشتباهات

Typical Mistakes in Practical Middle game and Endings

اشتباهات معمول در وسط بازی و آخربازی های عملی
توسط استاد بین المللی والری لیلوف
فرمت:mp4
محصول : آکادمی آموزش شطرنج از راه دور اسمیرنوف
قابلیت پخش در تمام سیستم عامل ها

شتباهات
اگر پیشرفت شطرنجی شما آنقدر که می خواهید سریع نیست ( و یا در یک سطح خاص گیر افتاده اید) این به خاطر یک سری اشتباهات است که در بازی شما اتفاق می افتد. واقعا بسیار مشکل است که از شر ضعف هایمان خلاص شویم. حتی فراتر از آن اینکه، بعضی وقت ها دقیقا نمیدانیم که کجای کار می لنگد. شما به یادگیری شطرنج ادامه می دهید اما، به نتایج دلخواه تان نمی رسید.
در آکادمی شطرنج از راه دور، ما با هزارن دانشجوی شطرنجی مان در حال مراوده هستیم،بنابراین ما ضعف های تیپیک شطرنج بازان را می دانیم. ما بسی خوشحال خواهیم شد اگر بتوانیم به شما کمک کنیم که از دست قسمت ضعیف تر بازی تان خلاص شوید و به شما کمک کنیم که به لحظات دلخواهتان در پیشرفت شطرنجی تان، از طریق این وبینار ها برسید.
Typical


دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی
  • ۰
  • ۰

قلب

قلب

مقدمه:

ستایش ویژه خداوندی است که عزت بخش و نعمت گستر است، و درود و سلام بر پیامبرش محمد(ص) ، سرور خلایق و خاندان او که ستونهای دین اند ، و نیز بر اصحاب ارجمند و برگزیده او باد .

شریانهای کرونری (اکلیلی) قلب، رگهای کوچکی هستند که به عضله قلب خونرسانی می&zwnj کنند و باعث رساندن اکسیژن و مواد غذایی به این عضلات می&zwnj شوند تا این عضلات بتوانند به خوبی کار خود را انجام دهند.

این فایل دارای 39 صفحه می باشد.



دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی
  • ۰
  • ۰
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، تقی ابوطالبی احمدی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در این جلسه گفت: به توفیق الهی برای اولین بار به شکرانه آغاز سی و هفتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی از 22 بهمن سال 94 به همراهی همکاران پرورشی و تمامی علاقه مندان طرح "ختم قرآن همراه با عترت علیهم السلام" با سوره حمد ''همراه با مسابقه ماهانه و جوایز ارزنده'' آغاز گردیده است. معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران روال برگزاری طرح را چنین توصیف کرد: هر روز تعدادی آیه در نظر گرفته شده به طوری که در مدت یکسال انشاء ا... قرآن ختم خواهد شد.ابتکار این طرح این است که متناسب با برخی از آیات سخن یا روایتی از معصومین علیهم السلام در توضیح آن آیه آورده شده است. اجرای طرح از روز 22 بهمن 94 آغاز و تا دهه فجر 95 ادامه دارد.مسابقه به صورت پیامکی ماهانه برگزار می شود.آزمون مسابقه از بخش احادیث معصومین علیهم السلام می باشد.مسابقه در تاریخ بیست و دوم هر ماه از طریق صفحه معاونت پرورشی برگزار می شود.برندگان مسابقه در دوازدهم هر ماهِ بعد در صفحه معاونت پرورشی معرفی می شوند.هر ماه از بین شرکت کنندگان در مسابقه سه نفر به قید قرعه برگزیده می شوند که هدایای ارزنده ای به برگزیدگان تقدیم خواهد شد.در پایان 12 ماه آزمون جامع از 36 نفر برگزیده به صورت حضوری گرفته خواهد شد و به سه نفر جوایز ارزنده ای تقدیم خواهد شد. گفتنی است: این طرح جهت توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس شهر تهران توسط اداره امور تربیتی این معاونت برگزار شده است اما شرکت در طرح "ختم قرآن همراه با عترت علیهم السلام" و مسابقه برای عموم همکاران و دانش آموزان و دیگر علاقه مندان آزاد است. اگر به هر دلیلی کسی نتوانست ختم مربوط به هر روز را انجام دهد، می تواند در اولین فرصت جبران و ختم را کامل کنید و یا اگر خواستد از هر روزی به این طرح بپیوندد مانعی ندارد. البته برخی به جهت آنکه در طرح های ختم قرآن دیگر شرکت می کنند می توانند صرفاً از روایات مرتبط با آیات استفاده کنند. تقی ابوطالبی احمدی در ادامه افزود: جهت تبلیغ این طرح کانالهایی مردمی در شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام ایجاد شده است که اعضای زیادی را جذب کرده اند. فایلهای این طرح توانمند سازی از جاهای مختلف کشور و حتی خارج از کشور دانلود می شود. تعداد دانلود ها متفاوت است و گاهی به چند ده هزار دانلود می رسد. شایان ذکر است: تاکنون 3 مسابقه از مسابقات ماهانه برگزار گردیده است. دو مسابقه اول که صد ها نفر شرکت کننده از مخاطبین مختلف داشته قرعه کشی شده و 6 نفر که 4 نفر آنها از معاونین و مربیان مدارس تهران هستند برنده شده اند که اسامی آنها روی صفحه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل شهر تهران وجود دارد. بازخوردهای جالبی هم در برگزاری این طرح داشته ایم از جمله نظرسنجی که روی همین صفحه از شرکت کنندگان شده است: 86 درصد شرکت کنندگان در نظر سنجی این طرح را عالی و یا خوب ارزیابی کرده اند که مستند روی سایت موجود است. 29 نفر از همکاران پرورشی و دانشجویان قرآنی در تولید محتوای این طرح به مدیریت بزم آرا کارشناس امورتربیتی اداره کل همکاری دارند. معاونت پرورشی و فرهنگی و اداره امور تربیتی آموزش و پرورش شهر تهران پس از تشکر از برگزیدگان و مجریان طرح با حضور در اتاق اداره امورتربیتی هدایای برگزیدگان را تقدیم آنها کردند. در نهایت توسط برگزیدگان دو دوره نخست بین 300 برنده دوره سوم قرعه کشی شد که نام برگزیدگان روی صفحه معاونت پرورشی گذاشته خواهد شد.



  • امیر نوروزی
  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه57

فهرست مطالب

2 - تاریخچه پایه های گیلاس

4 - میان پایه&zwnj

6 - خاک و واکاری&zwnj

7 - آفات و بیماریها

8 - پایه&zwnj های گیلاس :

1 - 8 - مازارد (62) Mazzard))

Converter

1 - مقدمه&zwnj

دو گونه&zwnj ، گیلاس (1) و آلبالو (2) بصورت تجاری در حال کشت و پرورش می&zwnj باشد. برای هر دو گونه پایه&zwnj های مورد استفاده متعلق به همین گونه&zwnj ها یا گونه محلب (3)و یا هیبریدهای بین گونه&zwnj ای می&zwnj باشد.

برای تکثیرگیلاس پایه لازم و ضروری است زیرا که ارقام گیلاس از طریق روشهای مرسوم تکثیر رویشی&zwnj ، قابل ازدیاد نمی&zwnj باشند اگرچه در برخی از ارقام آلبالو امکان تکثیر از طریق رویشی وجود دارد اما د رعین حال بکارگیری پایه در گیلاس یک روش مرسوم و عادی می&zwnj باشد. درختان گیلاس پیوند شده روی پایه&zwnj های استاندارد متعلق به گونه گیلاس و یا محلب بسیار پر رشد و قوی بوده و مدیریت چنین درختانی بسیار مشکل می&zwnj باشد. این مسئله در مواردی که هدف از پرورش گیلاس&zwnj ، تولید میوه جهت فراوری و برداشت مکانیکی است&zwnj ، کمتر مورد توجه بوده است ولی زمانی که هدف تولید میوه جهت تازه خوری و برداشت از طریق نیروی کارگر و به کمک دست انجام می&zwnj گیرد، یک مشکل جدی می&zwnj باشد. از طرف دیگر هرس&zwnj ، سمپاشی&zwnj ، کنترل پرندگان و استفاده از پوشش به منظور جلوگیری از شکاف خوردن میوه&zwnj ها در هنگام بارندگی بسیار پرهزینه و تقریبا غیرممکن است&zwnj . این مسائل و مشکلات در بسیاری از کشورها موجب کاهش سطح زیر کشت گیلاس در دهه های اخیر شده است در مورد آلبالو وضعیت متفاوت است زیرا اولاً طبیعت و عادت رشد این درخت به گونه&zwnj ای است که از رشد زیادی برخوردار نبوده و ثانیاً محصول این درختان عمدتا به کمک ماشین و بطور مکانیکی برداشت می&zwnj شود. بنابراین نیاز به پایه پاکوتاه نمی&zwnj باشد. در گیلاس با هدف&zwnj ، یافتن پایه&zwnj های پاکوتاه مناسب&zwnj ، پژوهشهای زیادی در موسسات تحقیقاتی مختلف بویژه در آلمان بر روی پایه&zwnj های کلونی که از رشد کمتری برخوردار هستند انجام گردیده است&zwnj . از آنجائی که بررسی&zwnj های انجام شده بر روی گیلاس و محلب منجر به شناخت و دستیابی پایه مناسب پاکوتاه نشده است لذا در حال حاضر گونه&zwnj های دیگر پرونوس و یا هیبریدهای بین گونه&zwnj ای آن بیشتر مورد توجه می&zwnj باشند، پایه&zwnj های متعلق به گونه آلبالو باعث کاهش رشد درختان گیلاس می&zwnj شوند .برای مثال آلبالوی رقم استاکتون مورلو(4) به عنوان پایه و ارقام آلبالوی مونت مورنسی (5) و نورس استار(6) به عنوان میان پایه موجب کاهش اندازه درختان گیلاس شده&zwnj اند . گزینش در داخل این گونه&zwnj ها منجر به معرفی تعدادی پایه نسبتا پاکوتاه گردیده است&zwnj . در دیگر گونه&zwnj های پرنوس نیز پژوهشهایی انجام شده است ، ولی تاکنون موفقیت کمی حاصل شده و تعدادی معدود پایه جدید از این گونه&zwnj ها معرفی گردیده است&zwnj . برای دستیابی به پایه&zwnj های مناسب از تلاقی&zwnj های انجام شده بین گونه&zwnj های مختلف جنس پرونوس پایه&zwnj های پاکوتاه جدیدی بوجود آمده است .این پایه&zwnj ها امکان احداث



دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی
  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه10

فهرست مطالب

مصالح وروشها

سدُلمدیا لویس و پ.ماکروفیلا است(mean dbh ~

اقلیم

نمونه گیری

بحث درنتایج

قطر آوند

طول واحدآوندی

تراکم آوندی

طول فیبر

تراکم اشعه

وزن مخصوص

ویژگیهای چوب درختان جنگلهای آمازون

منطقه تامبوپاتا واقع در جنوب بخش پروئی جنگل آمازون شامل گونه های بسیار متنوعی از گیاهان چوبی وانواع جنگلی است. با آزمایش روی چوبهای جمع آوری شده از پوشش گیاهی ساحل پایین دست رودخانه ،جنگل دشت سیلابی ،جنگل با خاک رسی روی یک تراس مرتفع ،جنگل با خاک ماسه ای و جنگل مردابی می توان به تفاوتهای مهم در ویژگیهای چوب گونه های مختلف جنگلی پی برد.

طول واحد آوندی در درختان جنگل دشت سیلابی بسیار بیشتر ازسایر گونه هاست.وزن مخصوص دردو منطقه فوق الذکر بسیار کمتر است. قطروتراکم آوندی در گونه ها ی مختلف جنگلی تفاوت چندانی ندا رد و تحت تاثیر شرایط جوی می باشد.

کلیات



دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی
  • ۰
  • ۰

اثربخشی رواندرمانی حمایتی گروهی بر امید به زندگی و سازگاری روانشناختی مادران کودکان سرطانی

بصورت ورد ودر127صفحه

چکیده

پژوهش حاضر با هدف بررسی اثر رواندرمانی حمایتی گروهی بر امید به زندگی و سازگاری روانشناختی مادران کودکان سرطانی صورت گرفت. طرح پژوهش حاضر شبه -آزمایشی و از نوع پیش آزمون- پس آزمون به همراه گروه گواه بوده است. جامعه آماری شامل کلیه مادران دارای کودکان سرطانی مراجعه کننده به بیمارستان فوق تخصصی کودکان دکتر شیخ شهر مشهد بوده است. از این تعداد 30 نفر به عنوان نمونه به روش نمونه گیری در دسترس انتخاب گردیدند از پرسشنامه سازگاری بل (فرم بزرگسالان) و مقیاس امیدواری اشنایدر برای جمع آوری اطلاعات استفاده گردید. نتایج نشان داد که رواندرمانی حمایتی گروهی بر افزایش امیدواری مادران کودکان سرطانی موثر بوده است(P&le 0.01). همچنین این درمان بر سازگاری روانشناختی و ابعاد آن شامل سازگاری در خانه، سازگاری اجتماعی، عاطفی و سازگای بهداشتی موثر بوده است(P&le 0.01). با این حال این درمان بر سازگاری شغلی مادران دارای کودک سرطانی اثر نداشت. نتایج پژوهش حاضر نشان می دهد که می توان از رواندرمانی حمایتی گروهی برای ارتقای سازگاری و امیدواری مادران دارای فرزند سرطانی بهره برد.



دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی
  • ۰
  • ۰
دانلود

برخی از ویژگی های نرم افزار Mobogram اندروید

* حالت روح: امکان مخفی کردن آنلاین بودن و همچنین تیک دوم پیام ها بعد از خواندن!

* امکان فوروارد چندگانه به چندین نفر + امکان حذف نقل و قول!

* ترک گروه با امکان بازگشت به گروه

* ارسال متن به همراه ویدئو (اندرید نسخه ۴٫۱ به بالا)

* آیدی یاب: یافتن آیدی تلگرام به راحتی و سریع

* نمایش بخش عکس جدید مخاطبین

* امکان انتخاب تم و پوسته های رنگی و زیبا

* امکان تغییر فونت به فونت های زیبا!

* دارای بخش نمایش مخاطبین آنلاین

* پشتیبانی کامل از زبان فارسی

* و&hellip



دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی
  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه2

رود نیل

نیل یکی از طولانی&zwnj ترین رودهای جهان است. این رود در شمل شرقی قاره آفریقا قرار گرفته و رگ حیاتی کشور مصر بشمار می&zwnj آید.

رود نیل در شهر اُقصُر

در فارسی باستان به این رود پیراو می&zwnj گفتند.در مصر باستان نیز این رود را خِپی میگفته اند. رود نیل با ۶۶۷۱ کیلومتر طول، طولانی&zwnj ترین رود جهان است. این رود از رشته کوه&zwnj هایی در مرکز قاره آفریقا سرچشمه می&zwnj گیرد و راه طولانی خود را به سمت شمال آغاز می&zwnj کند؛ در طی مسیر، رودهای زیادی که از کوه&zwnj های غرب این قاره سرچشمه گرفته&zwnj اند، به آن می&zwnj پیوندند.



دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی