رام گوشی

رام های مختلف گوشی و تبلت

رام گوشی

رام های مختلف گوشی و تبلت

۲۰۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
دانلود


دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی
  • ۰
  • ۰
کارافرینی

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:6

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت مسئله

اهداف تحقیق
به غزل معاصر غزل قالب ملی شعر ماست،سند شناسایی ماست،غزل یعنی حافظ،یعنی مولوی،غزل یعنی زیبایی ،یعنی اوج،و ایرانی ها در برابر هر چیزیی که غزل باشد از خود بیخود می شویم و خانه دلمان را با تمام وجود به رویش باز می کنیم و هرگز فکرش را نمی توانیم بکنیم که یک روز غزل نداشته باشیم . آری غزل همه چیز ماست و به همین خاطر است که مثنوی سرایی چون احمد عزیزی و قصیده سرای بزرگی چون امیر فیروز کوهی برای ما حتی نامی نا آشنا و کمرنگ دارند اما دیوان غزلیات نه چندان محکم بعضی از شاعران خیلی زود به خانه ما راه می یابد ،هیچ وقت عاشق شعر این شاعران نبوده ایم بلکه ما دیوان « غزلیم» . غزل اگر چه با برخورد تحولات زبانی و قرار گرفتن در مسیر تجربیات رنگارنگ شاعران از نظر ساختاری متغییر گردیده است اما به کمک گستردگی مفهوم قالبی جاودانه است و در همه دوران ها مفاهیمی چون عشق و عرفان،حماسه،اجتماع،... با آن پیونی اصیل داشته است. موارد متعددی از جمله وزن،قافیه و آرایش های بدیعی و به طور کلی نظام موسیقیاتی غزل باعث گردیده است که این قالب شعری در برخورد با مفاهیم گوناگون ،ارزش ساختاری خود را به شدت حفظ کند. در خصوص غزل نو باید گفت که سرچشمه و ریشه های این غزل به طور دقیق به بعد از نیما و مفهوم هایی که او متعهد به بیان آنها بود بر می گردد و مفاهیمی چون انسان و اجتماع و&hellip .به طور کلی نمی توان غزل نو را تافته ای جدا بافته از شعر معاصر دانست به همین خاطر باید برای بررسی غزل نو ابتدا ویژگی های شعر امروز را باید بررسی کرد.



دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی
  • ۰
  • ۰
کارافرینی

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:55

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت مسئله

اهداف تحقیق

پیشینه طرح پژوهش

تجزیه و تحلیل

روش تحقیق

سابقه تحقیق

اصطلاحات و مفاهیم

جلال الدین سادات آل احمد، معروف به جلال آل احمد ، فرزند سید احمد حسینی طالقانی در محله سید نصرالدین از محله های قدیمی شهر تهران به دنیا آمد، او در سال 1302 پس از هفت دختر متولد شد و نهمین فرزند پدر و دومین پسر خانواده بود.

پدرش در کسوت روحانیت بود و از این رو جلال دوران کودکی را در محیطی مذهبی گذراند. تمام سعی پدر این بود که از جلال، برای مسجد و منبرش جانشینی بپرورد.

جلال پس از اتمام دوره دبستان، تحصیل در دبیرستان را آغاز کرد، اما پدر که تحصیل فرزند را در مدارس دولتی نمی پسندید و پیش بینی می کرد که آن درسها، فرزندش را از راه دین و حقیقت منحرف می کند، با او مخالفت کرد:

« دبستان را که تمام کردم، دیگر نگذاشت درس بخوانم که: « برو بازار کار کن» تا بعد ازم جانشینی بسازد. و من رفتم بازار. اما دارالفنون هم کلاسهای شبانه باز کرده بود که پنهان از پدر اسم نوشتم. »

پس از ختم تحصیل دبیرستانی، پدر او را به نجف نزد برادر بزرگش سید محمد تقی فرستاد تا در آنجا به تحصیل در علوم دینی بپردازد، البته او خود به قصد تحصیل در بیروت به این سفر رفت، اما در نجف ماندگار شد. این سفر چند ماه بیشتر دوام نیاورد و جلال به ایران بازگشت.

آل&zwnj احمد در ۱۳۲۷ در اتوبوس اصفهان به تهران با سیمین دانشور، داستان&zwnj نویس و مترجم، آشنا شد و در ۱۳۲۹ با وی ازدواج کرد. پدر آل&zwnj احمد با ازدواج او با دانشور مخالف بود و در روز عقد به قم رفت و سال&zwnj ها به خانه آنها پا نگذاشت.



دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی
  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:5

فهرست مطالب

تولید ناخالص داخلی

محاسبهٔ تولید ناخالص ملی

تولید ناخالص ملی و تولید ناخالص داخلی

70 درصد تولید ناخالص ملی کشورها متاثر از فناوری اطلاعات است

تولید ناخالص داخلی

تولید ناخالص داخلی یا GDP یکی از مقیاس&zwnj های اندازهٔ اقتصاد است. تولید ناخالص داخلی ارزش کل کالاها و خدمات نهایی تولید شده در کشور در یک بازهٔ زمانی معین است که با واحد پول جاری آن کشور اندازه&zwnj گیری می&zwnj شود.

در این تعریف منظور از کالاها و خدمات نهایی، کالا و خدماتی است که در انتهای زنجیر تولید قرار گرفته&zwnj اند و خود آنها برای تولید و خدمات دیگر خریداری نمی&zwnj شوند.

محاسبهٔ تولید ناخالص ملی

تولید ناخالص ملی در کشورهای مختلف در سال ۲۰۰۵

روشهای مختلفی برای محاسبهٔ تولید ناخالص ملی وجود دارد. محاسبهٔ مجموع ارزش افزوده، محاسبه با نگرش مصرف و محاسبه با نگرش درآمد، سه روش متداول انجام این کار هستند.

محاسبه با نگرش مصرف به این شکل است:

تولید ناخالص داخلی = مصرف خصوصی + سرمایه&zwnj گذاری + مصارف دولتی + (صادرات - واردات)



دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی
  • ۰
  • ۰
دانلود

دانلود رام رسمی مارشمالو برای هواوی P8 Lite اندروید ۶ (اندروید 6 P8 Lite)

Huawei P8 Lite Firmware &ndash Android 6.0


مشخصات رام اول:

بیلدنامبر : C636B530

تاریخ انتشار : ۱۶٫۰۵٫۲۰۱۶

منوی فارسی : ندارد

منطقه : شرق آسیا

قابل نصب بر روی بیلدنامبرهای : C636B150 , C636B522

___________________________________

مشخصات رام دوم:

بیلدنامبر : C185B525

تاریخ انتشار : ۲۶٫۰۵٫۲۰۱۶

منوی فارسی : دارد

منطقه : خاورمیانه

قابل نصب بر روی بیلدنامبرهای پایینتر از : B525

آموزش نصب رام هواوی P8 Lite :

روش ۱ :

گوشی را خاموش کرده و مموری کارت را درآورید؛ سپس مموری را با فرمت FAT32 قالب بندی کرده و پوشه dload حاوی فایل update.app را به مموری کارت انتقال دهید و درون گوشی جاگذاری نمائید؛ گوشی را روشن کرده و کد قرمز رنگ زیر را شماره گیری نمائید و مطابق عبارت زیر پیش بروید:

dialer-> *#*#2846579#*#*-> software upgrade-> SD card upgrade

روش ۲ :

  • پوشه dload حاوی رام با پسوند app را به داخل مموری کارت انتقال دهید.
  • گوشی را خاموش کنید؛باتری را درآورید و مجدد جا بزنید.
  • اکنون کلیدهای ولوم پایین+ ولوم بالا+ پاور را نگه دارید تا کار نصب رام آغاز شود.


دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی
  • ۰
  • ۰
کارافرینی

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:5

فهرست و توضیحات:

مقدمه

عنوان: فنر

وسایل مورد نیاز:پایه- فنر- وزنه- زمانسنج

تئوری ﺁزمایش:هرگاه نیرویی به انتهای فنری وا رد شود&lsquo فنر ازدیاد طول می یابد واین ازدیا د طول اگرازحد کشسانی فنر تجاوز نکند&lsquo متناسب با صورت یک منحنی است. دراینحالت اﮔر نیرو حذف شود&lsquo دیگر جسم به حالت اولیه برنمی ﮔردد&lsquo بلکه تغییر طول می دهداگرنیرو ازاین هم تجاوز کند حالت خمیری به وجودمی ا ید که جسم مثل خمیر کشیده میشود و بعد پاره میشود . این قانون به قانون هوک معروف است که به شرح زیر می باشد

مطابق قانون هوک&lsquo مقدار نیرویی که باعث ازدیاد طول فنر میشود از رابطه زیر بدست می ﺁید : F=-KX علامت منها به خاطرﺁن است که نیروی وارده در خلاف جهت افزایش طول است ومی خواهد جسم را به حات تعال برﮔرداندK راضریب سختی یا ثابت فنر ﮔویند وبرای هر فنر مقدارثابتی است وبه طور عددی برابراست با مقدار نیرویی که به ا زای ﺁن طول به اندازه واحد طول افزایش می یابد. خواهیم داشت :



دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی
  • ۰
  • ۰
کارافرینی

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:16

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت مسئله
آلودگی خاک

شیمی و محیط زیست :

یکی از بحران های امروزی که آن را بیشتر زاییده ی گسترش تکنولوژی و پیشرفتهای صنعتی و کشاورزی می دانند ، آلودگی محیط زیست است . محیط زیست را می توان آب، خاک، هوا و موجودات زنده دانست.

آلودگی خاک : یک عامل مهم آلودگی خاک تجمع سالانه میلیونها زباله ، قوطی های کنسرو ، آهن اسقاطی ، کاغذ ، شیشه ، پلاستیک و ..... در محیط زیست است. چون اغلب این مواد توسط باکتریها تجزیه ناپذیرند یاسرعت تجزیه ی آنها بسیار کم است ، آثار آنها همچنان در خاک باقی می ماند و آلودگی خاک را سبب می شود . در حال حاضر ، روشهایی برای تهییه بیوگاز (گازی است که براثر انجام فرآیند های زیست شیمیایی باکتریها بر روی زباله ها بوجود می آید و درصد زیادی آن را گاز متان تشکیل می دهد.)از زباله ، بازیافت آهن از آهن اسقاطی ، بازیافت کاغذ از زباله های کاغذی و ....در حال تحقیق و اجراست که تاحدی از شدت این الودگیمی کاهد.عامل مهم دیگر در آلودگی خاک ، اضافی کودهای شیمیایی ، مواد حشره کش ، قارچ کش و علف کش است که برروی گیاهان یا زمین می پاشند. اغلب، اغلب این مواد ترکیب های سمی و کلر دارند که خود به خودتجزیه نمی شوند.

امروزه افزایش شهر و شهرنشینی و خشکسالی های متوالی باعث شده، در چند دهه اخیر استفاده از فاضلابهای شهری و صنعتی در کلان شهرهای کشور برای آبیاری اراضی کشاورزی حومه شهرها مرسوم شود.

از آنجا که خاک به عنوان یکی از از اجزاء مهم محیط زیست، دریافت کننده بسیاری از پسمانده ها و مواد زائد و سمی حاصل از فعالیتهای انسان است. نتایج مطالعات مختلف نشان می دهد که چنانچه کاربرد این فاضلابها با رعایت ملاحظات و استاندارهای لازم همراه نباشد، عناصر همراه این مواد که عمدتاً از عناصر سنگین هستند، وارد اراضی زراعی شده و علاوه بر ایجاد مسائل زیست محیطی عدیده، از طریق زنجیره های غذایی زمینه را برای ایجاد عوارض و بیماریهای گوناگون مهیا می سازد. به همین منظور هدف از این تحقیق بررسی شدت و گسترش آلودگی فلزات سنگین در خاکها و گیاهان آبیاری شده با فاضلابهای شهر ارومیه خواهد بود. در این طرح از مزارع تحت آبیاری با فاضلاب و شاهد (تحت آبیاری با آب چاه و قنات) نمونه های خاک، گیاه و محصول در دو تکرار تهیه و آماده می شود و سپس نمونه ها تحت آزمایشات مختلف قرار می گیرند و نهایتاً نتایج با استفاده از آزمون مقایسه میانگین و آزمون همبستگی بررسی می شوند.



دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی
  • ۰
  • ۰
دانلود

در اینجا کتاب منبع و بسیار با ارزش مقدمه&zwnj ای بر تاریخ شهر و شهرنشینی در ایران برای دانلود قرار داده شده است. این کتاب به صورت PDF اسکن بسیار با کیفیت آن می باشد. در ادامه ابتدا مشخصات کامل کتاب و سپس فهرست مطالب کامل آن آمده است. در صورت تمایل می&zwnj توانید این فایل را از فروشگاه خریداری و دانلود فرمایید.

اطلاعات کتاب :&zwnj

پدیدآورندگان : نویسنده: حسین سلطانزاده

موضوع : ایران - اوضاع اجتماعی - تاریخ , روابط اجتماعی - ایران - تاریخ

ناشر : موسسه&zwnj انتشارات&zwnj امیر&zwnj کبیر

محل نشر : تهران

قطع : رقعی

نوع کتاب : تالیف

زبان اصلی : فارسی

قیمت : 1300

نوع جلد : شومیز

قطع : رقعی

تیراژ : 4400

تعداد صفحات : 412

تاریخ نشر : 1368/1/1

رده دیویی : 09505

شابک : 978-964-7783-77-4

width=

width=



دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی
  • ۰
  • ۰
کارافرینی

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:2

فهرست و توضیحات:

شستشوی پوست

تدابیر گاز گرفتگی

-پانسمان زخم

جاذب الرطوبه.

2-قرار دادن انگشتان در وضعیت عملکردی .

-تجویز پروفیلاکسی کزاز، آنتی بیوتیکها ، پیشگیری ازهاری به طور مقدماتی انجام می شود زیرا ممکن است نتوان حیوان را گرفت و یا نسبت به هاری مشکوک بود . ایمن سازی بعد از قرار گرفتن در معرض میکروب هاری.

-تماس با مرکز کنترل حیوانات توسط خانوادة بیمار یا بیمارستان .

-آموزش به بیمار و خانواده

1-علائم عفونت

2-توجه روزانه اززخم

3-تعویض پانسمان

4-پیشگیری از گزیدگی های بعدی .

-درمان حیوانی :

1-حیوان را باید معاینه و برای 10تا14 روز تحت نظر بگیرند .

1-در صورتی که حیوان باید از بین برود، نباید به سر آن اسیبی وارد آورد .

تدابیر در زنبور گزیدگی

-ابتدا باید نیش را به کمک سوزن به آرامی خارج نمود . از موحین برای این کار نباید استفاده کرد زیرا ممکن است در اثر فشاری که بر کیسه زهر وارد می کند، زهر را به داخل بافت تزریق نماید. (توجه: نیش حشرات راباید حتما خارج کرد زیرا وقتی نیش به مدت طولانی در محل باقی بماند به تدریج زهر ا دیواره های کیسه زهر نشت می کند .

-محل نیش را باید با آب و صابون و با یک محلول ضد عفونی کننده کاملا پاک نمود و یک گاز 2*2 آغشته به آب گوشت، روی محل گزیدگی قرار داده می شود . در صورتی که پودر گوشت در دسترس باشد می توان یک چهارم قاشق چایخوری آب حل کرده و خمیر بدست آمده را روی محل بگذاریم (توجه): استفاده از گوشت ، بلافاصله بعد از گزیدگی اثر زیادی دارد .) از یک یخ روی گوشت استفاده می شود و تا 20 دقیقه باقی می ماند در صورت لزوم محل گزیدگی مجددا تمیز شده و پانسمان می شود .

-گزیدگیهای اطراف چشم ممکن است منجر به سوراخ شدن کره چشم شود از این رو معاینه کامل چشم جهت تعیین کارآیی دید انجام می



دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی
  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه21

فهرست مطالب

ویژگیهاى اخلاقى آن حضرت&rlm :

غذا خوردن با تهیدستان

وام بى بهره براى رفع نیاز حاجتمند

غم مردم داشتن

اوج بندگى

درمان و علاج همیشگى

احترام ویژه به بزرگ زاده

اخلاق حضرت محمد (ص)

هر جامعه نیاز به الگویی دارد که شناخت آن ضرورى و لازم است، قرآن کریم برترین الگوى جامعه اسلامى را پیامبر اکرم(ص) معرفی کرده است، حضرت علی(ع) در خطبه هایی که در نهج البلاغه آمده، سیمایی از حضرت محمد(ص) را ارائه کرده است .

حضرت محمد(ص) در هفدهم ربیع الاول سال عام الفیل پا به عرصه وجود گذاشت در حالى که پدر را قبل از ولادت از دست داده بود.

این حادثه، بزرگترین حادثه تاریخ بشرى محسوب می شود، دلیل آن نیز حوادثى است که بدنبال حادثه ولادت آن حضرت اتفاق افتاد.

با ولادت آن بزرگمرد عالم هستى، تمام بتهاى عالم سرنگون شده، طاق کسرى به لرزه افتاده، دریاچه ساوه که سالها مورد پرستش قرار مى&rlm گرفت به زمین فرو رفته و خشکید و آتشکده فارس که هزار سال خاموش نشده بود در آن شب به خاموشى گرائید، دانش کاهنان زائل شد و سحر ساحران بر باد رفت .

این همه نشان از عظمت شخصیتى دارد که در چنین روزى به دنیا آمده است، لذا جا دارد جامعه اسلامى بیش از پیش با شخصیت او آشنا شده و خصلت&rlm هاى آن حضرت را الگو و سرمشق قرار دهند .

ضرورت شناخت آن حضرت&rlm

هر جامعه نیاز به الگو دارد که شناخت آن ضرورى و لازم است، قرآن کریم برترین الگوى جامعه اسلامى را پیامبر اکرم(ص)مى &rlm داند آنجا که مى&rlm فرماید: « ولکم فى رسول الله اسوة حسنة&hellip ؛ مسلماً براى شما در زندگى رسول&rlm خدا سرمشق نیکویى بود، براى آنها که امید به رحمت خدا و روز رستاخیز دارند و خدا را بسیار یاد مى&rlm کنند.»

بنابراین در هر زمان باید با توجه به نیازهاى ضرورى جامعه، ابعاد شخصیتى ختمى مرتبت مورد بررسى قرار گرفته و به جامعه عرضه شود .

به گزارش پایگاه پیامبر اعظم(ص)، حضرت على (ع) نیز بر این امر تأکید دارد آنجا که مى&rlm فرماید: « و لَقد کان فى رسول الله (ص) کاف لَک فى الاسوة، و دلیل لَک على ذم الدنیا و عیبها و کَثرة مخازیها و مساویها اذ قبضت عنه اطرافها و وطئت لغره اکنافها و فطم عن رضاعها&hellip » براى تو کافى است که راه و رسم زندگى پیامبر اسلام (ص) را اطاعت نمایى، تا رهنماى خوبى براى تو در شناخت بدى&rlm ها و عیب&rlm هاى دنیا و رسوایى&rlm ها و زشتى&rlm هاى آن باشد، چه اینکه دنیا از هر سو بر پیامبر(ص) باز داشته و براى غیر او گسترانده شد، از پستان دنیا شیر نخورد، و از زیورهاى آن فاصله گرفت.

در ادامه همین خطبه درباره اسوه بودن آن حضرت و لزوم اقتدا به او مى&rlm فرماید: « فتأس بِنبِیک الاطیب الاطهر(ص) فاِن فیه اسوة لمن تَأسى و عزاء لمن تعزى و احب العباد الَى الله



دریافت‌فایل



  • امیر نوروزی